sobota 29. septembra 2007

Nase macky

Jedneho dna sa k nam zatulalo male maciatko, takze nasmu rysavemu kocurovi pribudol novy partak. Velmi si ho oblubil, coho dokazom su aj tieto fotky.Vacsinu dna travia spolu a ked sa zacnu predvadzat je to teda dobra sranda.

4 komentáre:

lubosoa povedal(a)...

cute

Unknown povedal(a)...

Aj ja sa teraz teším z novej mačičky. Pred nedávnom som choval doma mačičku (stredoeurópskeho typu, akých je podobných plno na Slovensku), ktorú sme pomenovali menom Lili, čo znie žensky, lebo pôvodne si deti mysleli, že ide o mačku... až neskôr, keď sme si už zvykla (a aj my sme si už zvykli) na meno Lili, sme zistili, že Lili je vlastne kocúr.

Lenže nedávno nám Lili vážne ochorela. Až tak, že zverolekári navrhli jej podať injekciu smrti.

A pred pár dňami som išiel cestou domov, a uvidel som zoslabnutú, veľmi hladnú, s poranením na chvoste a na nožteku, malilinkú mačičku. Len tak som na ňu zavolal: "Lili?"

A bol koniec, vlastne nový začiatok... už nevidela, nevnímala nič na svete, len mňa. Išla za mnou celú cestu, až domov, asi tak 800 metrov. Nakŕmil som ju, ošetril, navštívil zverolekára, a teraz vlastne máme doma novú Lili. Dali sme jej také isté meno, ako predošlej Lili. A ako naschvál, opäť je to kocúr! :)

hasak povedal(a)...

Mily pribeh, dakujem za komentar...

Anonymný povedal(a)...

I'm extremely impressed together with your [url=http://www.saclongchamppliagefr.eu/sac-%C3%A0-%C3%A9paule-longchamp-pliage-c-5.html]Sac à épaule Longchamp Pliage[/url] writing talents as neatly as with the format to your weblog. Sac à Dos Longchamp Pliage [url=http://www.saclongchamppliagefr.eu/r%C3%A9duction-sac-%C3%A0-main-longchamp-noir-p-42.html]Réduction Sac à Main Longchamp Noir[/url] , Is this a paid subject or did you customize it yourself? Either way stay up the excellent quality writing, it??s uncommon to peer a great weblog like this one today..