utorok 10. júla 2007

Bon Jovi - Lost Highway


Svetlo sveta uzrel novy album rockovej legendy. Na novy pocin skupiny som bol skutocne zvedavy, no moje sklamanie bolo naozaj velke. Ze Bon Jovi uz nie je to co byval, bolo zname uz davno, ale toto som necakal. Hned prva skladba Lost Highway naznacuje, ze tu nieco nesedi... Rytmus celkom v pohode, melodiu som zniesol, ale to fidlikanie husiel (alebo co to je) v pozadi ma dostalo. A keby nebolo gitaroveho sola, tak ani neviem, ze gitarista v kapele posobi. Druha Summertime celkom ujde, aj ked viac stavy by skladbe neuskodilo. Nahravka pokracuje vcelku vydarenym sladacikom (You Want To) Make A Memory. V dalsej piesni Whole Lot Of Leaving prepuklo country besnenie clenov kapely uz naplno. Pre istotu som pozrel na CD, ci pocuvam spravny album, no v tom problem nebol... Huraaa gitara... Ano v skladbe We Got It Going On konecne prisiel ten spravny rockovy sound, podporeny vybornym zborovym refrenom. Skladby Any Other Day, baladicka Seat Next To You a sladka Everybody´s Broken, tvoria spolahlivu vypln, v ktorych sa nic nepokazilo, no netreba cakat nic svetoborne. Melodicka The Last Night znie romanticky a pohodovo. Duet so spevackou LeAnn Rimes Til We Ain´t Strangers Anymore, zaujal silnym refrenom a prijemnou atmosferou. Bodku za albumom davaju svizne skladby One Step Closer a I Love This Town v style Nashvillskeho country. Celkovo by som album hodnotil styrmi bodmi z desiatich. Jeden bod by som dal za rockovy zvuk, ktory sa kde tu vyskytne, druhy za melodickost piesni a vcelku vydarene gitarove sola, treti uz len preto, ze je to Bon Jovi a stvrty za...za...za...no co, to si uz nemozem dat bod len tak? Z pohladu rockoveho fanusika je to uplny prepadak, na ktory bude chciet co najskor zabudnut, no z pohladu nezainteresovaneho posluchaca to moze byt celkom pohodovy album.

4/10

2 komentáre:

lubosoa povedal(a)...

tesiiiiim

hasak povedal(a)...

velmi sa netes, je to dost onicom...